i feel like whenever i find the key to happiness someone change the lock

Alltså jag blir tokig!!!!! Jag har missat 3 fotbollsträningar irad nu!! och ni som känner mig vet att jag får panik om jag missar en träning utan en bra anledning. så less. Anledningen alla gånger är att träningstiderna blivit flyttade, så har såklart farit till träningen också utan att någon varit där. Och så har vi fotbollscup på lördag så lär ju inte få spela. kul kul

tur att jag tränade styrketräning imorse iallafall, slipper man känna sig helt värdelös haha. sen har jag suttit å pluggat 5 timmar i sträck. men är inte klar så ska fortsätta med det nuuuu. kul kul. OOoooooch juste påtal om något kul, har hittat så sjukt mycket bra låtar med skillet, ska ge er några tips:
comatose
whispers in the dark
rebirthing
falling inside the black
the last night
!!! otroligt braaaaaaaaaaaaaa, nu blir ni väl gladaaa när jag kommer med låttips

 

IMG-20121224-WA0072

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till i feel like whenever i find the key to happiness someone change the lock

  1. cirkusclownen skriver:

    Checka dom här också:
    Entwine –
    Frozen by the Sun
    Bitter Sweet
    Break Me

    Fett bra 😉

Lämna en kommentar