lose yourself

hej kära bloggläsare

idag hade vi en jobbig idrott. sen hade vi en jobbig träning.
jag tror jag har tränat för mycket denna vecka, jag har ingen ork i kroppen.
men varför kan vissa träna så himla mycket och inte jag? en bra fråga

iallafall! så fick man lön idag! och imorn studiebidraget! wohooo living the dream
och jag ska döma en match på lördag lira(malin)-infjärden(annika) 😉 vilket lag ska man ge fördel till är frågan
sen ska jag döma på söndag också. klirr i kassan likzom

på söndag har jag match också. först blev jag inte uttagen. de hade glömt mig.
jag blir så less, jag kommer aldrig få en startplats i div 3. jag har typ de bästa i laget som konkurrenter. trevligt.

juste, visst är designen på bloggen fin nu?? eller vad det heter. hahaha JGA ORKAR INTE!! fattar ingenting, allt är bara vitt och trist! men det är ju vår nu, så kan inte ha den där mörka tänkte jag *fniss*.

och två sista grejer! 1. jag är sjukt taggad att ta körkort nu!

2. GRATTIS MALIN på din stora dag! 19 år;) den bästa åldern!…. hoppas du hade en bra födelsedag stumpan!<3

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar