we fear how we feel inside

vilket liv man har alltså.. idag har jag och julia suttit i arcus i… 7 timmar och kollat på fotboll. jag kände ungefär 10 personer som spelade under hela dagen. eller mindre kanske 😮 typ 5 personer. haha. jaja kul var det ändå *fnisssseliffniissss*
julia sa igår att vi skulle ha med matsäck, så jag hade med mig blåbärssoppa. julia hade inte med sig något. vet inte vad jag tänkte, så vi for och käkade på max haha. under dagen kom och for människor. kajsa, matilda, sofia och annika var också där:)

den matchen jag ville se var för sen för att jag skulle ta mig hem. så nu sitter jag här hemma kl 22, ensammen. what 2 do. ska se how i met your mother tror jag. ja jag vet att sverige spelar hockey nu, men tänker inte se det.

förrästen. har ni märkt hur kallt de är ute? när jag gick till skolan idag trodde jag att jag skulle dö. jag kände inte mina ben.  jag sprang typ sista biten.
och sen så brukar jag alltid ha den korta remmen på bagen på axeln, om ni fattar? och när jag kom fram, så märkte jag att väskan var öppen:O:O haha tänk om jag tappat något?!!!!!!!!! nu ska jag sluta skriva.

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar