only god can judge me now

Tjäna! Ska man börja skriva nå här igen kanske! Ser att jag har endel besökare.

Alltså perkele vad sugen jag är på å boka en utomlandsresa å bara dra härifrån typ ett halvår. är så less på att hela sommaren varit ett enda regnmoln typ. Annars dåå. så har jag blivit sjukt seriös, gjort en detox i tre veckor, klar igår, känns gött! jobbar och tränar, inte hunnit leva särskilt mycket senaste veckorna. men har bara en match kvar nu för säsgonen. tråkigt nog så kommer vi hamna tvåa i serien. känns så himla trist när vi var så nära å vinna……

beställt de här skorna idag f1 snyggaaaaa

nikeskor

annars är jag helt ledig idag, känns så sjukt, har liksom alltid något jag måste göra men idag är jag heeelt ledig. Fattar ingenting. Har planerat att laga kyckling inför veckan och sen träna bodystep ikväll. Annars bara chillax hela dagen lång.  pussshaj

20130808_141608

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

En kommentar till only god can judge me now

  1. Nils skriver:

    Takk for oppdatering.

Kommentera

